Ta mig till en bättre plats!

Hejsan,
efter jag hade ätit middag så la jag mig i sängen en stund,
och somnade, gud vad skönt det var att få sova en stund,
dock var det jobbigt att kliva upp sedan.

Nu har jag gjort tre inlämningsuppgifter som ska in imorgon,
i kursen Söka Jobb, har inte gjort klart allt så det är tur att vi ska
få jobba på lektionstid imorgon.

Jag tror inte jag är ensam om att vara less på skolan och allt
pluggande. Men det är värt det, för om ett halvår tar jag Studenten!

Take me to a better place!


Denna bild är till min och min klasskompis projektarbete.
Det handlar om psykisk och fysisk smärta!
Tror ni att vi lyckas med bilderna till hemsidan?

Berätta gärna vad ni gjort ikväll!

/ M


Kommentarer
Postat av: Frida

duktig du är :)

2009-01-15 @ 21:18:31
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: isa

den där bilden varnice :)

2009-01-18 @ 18:56:39
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0