Sovdags?

Hej, igen.

Jag är inte ett dugg trött än, men jag hoppas
det kommer. Som ni har märkt har jag bara haft en
lugn helg, och jag kan försäkra er om att det är
sjukt skönt! vad har ni gjort i helgen?

Jag har bara varit här hos min kusin och
tagit det lugnt, som jag nämnde. Badat ett
x antal gånger, sett tv.

På måndag eller tisdag hoppas jag att
jag kan dra igång träningen på iksu.
Känner mig helt förslappad. Egentligen
skulle jag redan ha varit igång för ungefär
en månad sedan, men då drog man ju
först på sig influensan, och efter man
blivit frisk ifrån den som tog upp mot två
veckor, så drog man på sig en till förkylning.
Dags att ta på sig täckbyxorna här i norrland
när man går ut?


Nej nu ska min kusin blogga.

Puss
godnatt!


ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0