Skola

Hejhej!
Hoppas ni hade en bra dag, jag hann inte uppdatera igår
eftersom jag hade pingis och efter den tog jag bussen till
Emma och Tobias. Vi hade det jätte mys, vi köpte massa gott
och såg på film. (inte godis, äter inte de)
Vi hann även med att färga mitt hår, ingen kommentar,
haha.

Jag sov ju hos Emma och Tobias, soffan var ovanligt skön.
Skönt att även ha sovmorgon, just nu sitter jag i skolan och
har hål, en lektion kvar. Sedan blir det stan och pingis(är tränare för er som inte vet)

Igår kom de nya avsnitten av Andra Avenyn, så jag lär ju se det ikväll!


Ha en fortsatt bra dag allihopa.
Ta hand om er!
Love
/M


Bjuder på en gammal bild!

Kommentarer
Postat av: isaa

snygging

2009-01-14 @ 13:34:02
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0