Myspys

Hejhej, nu sitter jag hos min söta kusin Lotta :)
Vi kom nyss hem från hennes jobb där vi badade
och bastade, skönt så här på en fredags kväll!
 


Nu är hon i köket och mixar ihop en god milkshake,
med jordgubb, annanas och mango.


Idag var ju första dagen i skolan för mig denna vecka,
har ju varit sjuk. Dagen började först med sovmorgon,
sedan på Socialomsorg då vi såg början på en film, dock kommer 
jag inte ihåg vad den heter. Sedan hade vi Psykiatri då 
 var det en kvinna som föreläste
om sitt liv, det kom nästan tårar. =/
Lunch, sedan kursen söka jobb, då satt
vi och lyssna på en kvinna från Arbetsförmedlingen,
sedan var dagen slut!

Gick då på stan med Sara,
köpte en ny mössa!
Enjoy




Love
/M

Kommentarer
Postat av: Grabben med saken i mun

den mössan var inte dålig!

2009-02-01 @ 16:10:10
Postat av: Matilda

Myss pyss honey, myss pyss.

2009-02-01 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0