Lördag!

Hejhej,
allt bra med alla idag?
Med mig är det bättre, har bara hosta och är lite snuvig nu.
7:e dagen nu jag ligger hemma, man börjar bli ganska less
på det.
Men det är skönt att bara kunna ta hand om sig själv,
idag har jag tagit ett skönt varmt bad med olika oljor i.
Sedan smörjde jag in mig med body shops nya body butter, Raspberry.
det var verkligen ett kap att köpa den, dock är det bara en periodvara eller vad
man ska säga.
Try it!

Lördag, och jag kommer att ligga hemma hela kvällen, tråkigt men det
är ett måste.



Vad ska ni hitta på ikväll?
:)




I have a wish - give me the summer of 2009!




Kommentarer
Postat av: elin

ska du säga som aldrig skriver :P

2009-01-11 @ 12:02:44
URL: http://eliiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0