Fredag!

Hejsan, hoppas allt är bra med alla så här inför
helgen!
Jag klev upp vid sex imorse och gjorde mig
iordning

Såhär ser jag ut idag!

Sedan gick jag ner och snabb fikade eftersom jag skulle med
bussen till skolan, den går 06:50 , tidigt, jag vet.

Det blev fll och flingor, och mackor!

Kom till skolan vid halv åtta, satt där tills tio i åtta
då kom alla andra i princip,
och har haft Naturkunskap, social omsorg
och nu har jag Psykiatri. Har en lång lektion
kvar efter lunch, söka jobb!
Men det går nog bra.
Efter skolan så ska jag gå och möta upp
Frida på hennes skola!


Ända killen i klassen, Melker ( fast efter 3 år med 30 tjejer så är han nog mer
tjej än kille) och fina Matilda!

Love
/M

Kommentarer
Postat av: Melle

bara för att jag är snyggast ;D

2009-01-16 @ 11:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0