En fråga som behöver ett svar!

Jag har länge funderat på en sak,
om man har en vän som bara sitter
hemma och inte gör något alls, vräker
i sig kakor, godis, chips och dylikt, ni förstår.
Och sedan när man försöker få med henne/
honom på olika aktiviteter, som typ gymmet eller
fara och simma, så får man bara höra massa olika undanflyckter,
när han/hon själv sagt att han/hon vill följa med.

Vad ska man göra med en sådan person,
jag vill bara ruska om honom/henne så han/hon
förstår, att man måste ta tag i sitt liv innan det
är försent.

Vi lever bara en gång, jag skräms bara av tanken,
jag vill verkligen hinna med så mycket som möjligt,
för sedan ligger vi bara där i en grav och ruttnar bort.
Så ta vara på livet medans ni kan, för en dag är det
försent, ens liv kan förändras på bara en sekund!


(till mitt och min klasskompis projekt)

Kommentarer
Postat av: Elle

Hej sötast!

Jodå, allt går bara bra, det rullar på som det ska. Inte länge kvar nu, mindre än en månad! Helt sjukt egentligen. Hur är allt med dig? Vi måste helt klart ses nån dag! =)

2009-01-28 @ 18:54:02
URL: http://elleeee.blogg.se/
Postat av: Therese

ska verkligen bli spännande, se något nytt..

2009-01-28 @ 19:30:05
URL: http://Therese.bloggagratis.se
Postat av: isaa

kidnappa personen o gör nåt kul! spela bowling eller nåt, det är ju ändå mer träning än att sitta hemma o käka ;)



puss på min modell förresten!

2009-01-28 @ 20:13:07
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0