Söndag

hejhej, jag har haft lite fullt upp i helgen så jag har inte
hunnit blogga, hoppas ni haft en bra helg iallafall!

Fredag: Skola, sedan gick jag och sara till iksu och
gymmade, vi var lite slappa men. Efter iksu gick jag och sara hem till
henne och duschade och gjorde oss iordning för kvällen,
sarat i klassen fyllde år, så vi gor ut och åt på baldet, väldigt mysigt.
Efter middagen skulle jag egentligen på bio, men det sket sig, så jag
drog ut med födelsedagsbarnet och Pernilla ist, på corona, de var nice.
Efter korgen hämtade Jonas oss, och skjutsade hem sara och pernilla.


Lördag: Vaknade upp ganska sent, så det var bara att klä på sig och sedan
få skjuts till bussen av Jonas. snyggingen.
Sedan tog jag det bara lugnt hemma, såg melodifestivalen med familjen.

Söndag: Vaknade vid 12, ska egentligen plugga, men nu ska jag åka in till
stan med mamma, och vid 3-4 ska jag möta upp sara så ska vi på iksu och
gymma, basta osv, sedan bär det av hem till henne och äta och plugga.
Ska även sova där.

Dresscode söndag
     

Tröja: Gina Tricot
Jeansleggings: BikBok
Knästrumpor: H&M



Ska försöka ta lite kort på gymmet!
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; okej men ditt hår var verkligen super fint iaf!

Ja visst är bilden härlig :)

2009-02-08 @ 13:39:37
URL: http://idaalders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0