Ingen dag är den andra lik!

Hej, vad har ni gjort i helgen?
Hoppas den varit bra iallfall.
Min har varit hur bra som helst,
skönt med en slappar helg.

Vad har jag gjort ikväll då?
Jo jag har varit med en speciell
person, vi såg på wall-e, den var
hur bra som helst, jag vet att jag är
lite efter, som inte sett den filmen
förns nu, men det är väl bättre
sent än aldrig?
 
Nej, nu ska jag betala en räkning åt mamma,
och sedan gå och tvätta bort sminket, och krypa
ner i min säng! Vi hörs imorgon gott folk.

Ps, gubbar som skriver massa snusk till små barn,
önskar jag verkligen livet ur, blir så ledsen när jag
ser något sådant.Ds

Två limpor cigaretter och 500 kronor.

Det är priset ”Thomas” vill betala 13-åriga Linn för en avsugning i hans bil.

– Vi träffas vid Gullmarsplan, säger han uppfodrande i telefon.

Men i stället för en träff med en förskrämd flicka är det Aftonbladets team han möter.
Fyfan säger jag bara...




Natti

Kommentarer
Postat av: isaa

SNYGG

2009-02-03 @ 19:58:19
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0