Det som inte dödar mig, gör mig bara starkare!

Nej nu blir det duschen, ska passa på att använda lite
silverschampoo, så kanske kvällen blir lite bättre?

Ikväll har jag varit hos Petra och vi har pluggat lite,
och sjungit singstar, kan försäkra er om att det inte
lät så bra, ni som vet hur dålig sångröst jag har, ni vet
vad jag menar.

Efter duschen blir det sängen och försöka
plugga så gott det går, får ändå inte in något.
Menmen, jag får göra mitt bästa. Vi hörs imorgon

Sweet dreams



Några få månader kvar med dessa!
1 kille och 30 brudar, de ni!



Kommentarer
Postat av: elin

meen jag visste inte vart du vaar :( vilken "del" av skolan håller ni till? :)

2009-02-03 @ 08:27:02
URL: http://eliiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0