Good bye my lover

Ikväll så har jag umgåtts med älsklings Emma, bjöd henne på mat ute. Vi pratade om allt och inget, det är det som är så bra med Emma. Man blir så glad av henne och hon är en sådan vän man verkligen kan säga allt till. Hon kan mig utan och innan. Nu på fredag åker hon till Thailand i över en månad så jag kommer verkligen att sakna henne. En nyår utan Emma??? tyvärr så blir det så, men hon förtjänar att få åka iväg och bort från allt. I love you girl.


förra nyår spårade vi lite. men kul var det.

Så jag har kramat henne hejdå och även hennes mamma och bror. Ni är som en familj för mig.


Thats my girl..


Jag blir så besviken på dig, förstår inte varför du inte kan
svara mig. Något nytt, något bra.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

MEn åååh så skönt med thailand:D

2009-12-16 @ 01:55:27
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Liisaa

Hej, vad roligt att du har en blogg! :D Det visste inte jag. Jag vet, man kommer att sakna henne til tusen. En månad är alldeles för länge tycker jag. :)

2009-12-18 @ 12:33:44
URL: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0