Rap Das Armas

Hejhej, igår blev det inget inlägg eftersom jag jobbade hela dagen, eller var ledig 4 timmar mitt i dagen men då sov jag. På den avdelningen jag jobbar som mest är det väldigt psykiskt och det känns verkligen i kroppen, så efter de 10 timmarna jag jobbade igår så sov jag till efter 2 idag. Det var skönt.

Idag blir det bara lugnt, imorgon blir det att umgås med Sara. Det ska bli mysigt.


Jag känner hur less jag är, hur ska detta fungera? Du fattar inget, inte jag heller för den delen.
sucksuck.

Min mage skriker efter mat, men min kära syster är hemma och då får man inte äta vad man vill, så då äter jag hellre inget alls... Tur hon åker härifrå snart, tillbaka till sitt underbara liv med sin tyska pojkvän.


Vi hörs
/Madeleine

Kommentarer
Postat av: isaa

puss

2009-09-20 @ 20:49:21
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0