Madeleines dag

Jag låg i soffan och var halvt borta, när jag hör något som sjunger något med cocaine och innan jag har förstått att det är min mobil som ringer så flyger jag snabbt och upp ur soffan. Svarar med väldigt trött röst och min chef som var på andra sidan luren frågade hur det var med mig och undrade om jag kunde jobba ikväll, och inte kunde man tacka nej till det. SÅ det är på det sättet jag har spenderat min dag/kväll.

Pappa och jag hämtade min syster hos mormor och morfar ikväll, gissa vad mormor skickade med för gott? Jo, hennes gudomligt goda blåbärskaka. Ingen gör blåbärskaka som mormor.

Imorgon börjar jag klockan 07.00 och jobbar till 21.00 som tur är har jag fyra timmar ledigt mitt i allt. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på mys skivan som Jonathan har gjort till mig - är han inte underbar? Den där killen gör allt för mig, känns det som och jag är bara en sur och dålig flickvän (ibland) .



På måndag ska jag vara med Sara, och det ska bli roligt. Vill verkligen inte tappa dig som vän, man ska hålla hårt i dem bästa?

Dröm söta drömmar, så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo tack det går bra =). Sitter på jobbet för tillfället. Du då? kram

2009-08-29 @ 14:29:48
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Taheri

Vill inte tappa dig heller, ska bli kul att ses imorrn! :)

2009-08-30 @ 16:58:57
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0