Löning

Den bästa dagen på hela månaden är den 27:e, och jag tror ni förstår varför. Idag har jag varit på stan först med Sara, vi gick runt och kollade i olika affärer, jag köpte två toppar från Only och ett par snygga pärl örhängen. Efter lite skitsnack och många skratt var det dags för mig att möta upp Magda, eller jag tog bussen hem till henne och efter lite live musik hemma hos henne tog vi återigen bussen ner på stan och köpte lite mer "nödvändiga" saker. Köpte mineral puder, mineral rouge och två borstar till det eftersom jag har flera vänner som använder sig av det och dem tycker det är bra så varför inte prova? Och till det en ny sminkväska, ni som känner mig vet hur smutsig den andra är.


Ny concealer köpte jag också.


Vi fikade även och snackade om allt och inget, var roligt att träffa dig Magda. Vi måste bli bättre på att ses!



Kom ihåg att säga till alla era vänner hur mycket dem betyder för er, en dag är det försent. Ta vara på dem ni har i er omgivning, och även fast man har gått ut skolan så glöm inte bort varandra, bestäm tid för att ses. Varför inte på ett mysigt litet café eller på gymmet?

Fick även med mig två ansiktsmasker och en ansiktstrengöring hem.
Så om orken finns kvar ikväll så blir det att fräscha till sin hy lite, det
skadar aldrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0