Godkväll

Hallå, allt fint med er där ute? Med mig är det bara bra, jag jobbar och står i som vanligt, men jag klagar verkligen inte. Är verkligen glad över att ha ett jobb att gå till, dock tar min sommar anställning slut nästa vecka men har fått 15 pass nu efter som timvikarie. Känns bra.

Idag när jag kom hem från jobbet väntade två älskade brev, ett med en blankett i, moneymoney och ett från söta Jonathan, han är verkligen för gullig. Han skickade upp ett nytt värme hjärta ( råkade koka sönder det andra, fyfy) som jag ska mysa med ikväll, fick även med ett jätte gulligt kort på honom som liten, hur söt som helst, han hade mjöl överallt. I kuvertet låg även en liten lapp med några söta ord på och det bästa av allt är att alla dessa 3 saker luktar som han, dock gör det att jag saknar honom ännu mer. På måndag 16.35 kommer han med flyget, och då kommer jag vara den lyckligaste flickan i hela världen. Vist är det underbart att vara kär?



Nu ska jag krypa i säng och mysa med värme hjärtat och vänta på att snyggingen ska ringa mig.
Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi när vi hörs.
Love
/ Madeleine

Tack för igår/idag Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0