vart är världen på väg?

Ska man måste vara smal och vacker för att bli accepterad i detta samhälle, alla dömmer människor efter deras utseende, även jag ibland.  De ideal som finns idag är inte okey tycker jag, fast vi har bara oss själv att dömma för det är vi som byggt upp dem. Alla bilder jag får i huvudet på hur man ska se ut har jag fått från dagens media, allt för att kunna skapa den perfekta människan, har man inte insett  att ingen är perfekt än?

Alla människor är lika mycket värda!
Tänk på att man inte kan bestämma hur man ska se ut och inte, vi är födda så här och det är bara att acceptera.
Allt snack i media om att fetman ökar här i världen, sluta skriv och gör något åt saken istället.


Bara oss själv att skylla...


detta är inte snyggt, mer former åt världen!

Kommentarer
Postat av: Johan

Go go Beyoncé, Katw Winslet, Scarlett Johansson - de har former. och de är fina!

2009-04-15 @ 16:02:59
URL: http://mercid.blogg.se/
Postat av: Johan

skickar massor med sol ;)

2009-04-15 @ 16:21:27
URL: http://mercid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0