Ny dag, nya möjligheter

God morgon gott folk, sovit gott?
Det har då jag gjort, drömde även
att jag var i Turkiet och låg på en
varm skön strand och solade, jag
gick runt och shoppade nya bikinisar,
tror även det var Alexandra som var
med dit. En underbar dröm!



Det den här drömmen säger är
nog att jag verkligen vill ha
sommar och värme!

Nej, nu ska jag sluta drömma mig bort,
det snöar faktiskt inte ute idag utan det
droppar från hustaken, så jag antar det
är plus grader ute.

Nu ska jag äta lite, sedan vid ett ska jag på
jobbet/praktiken, jag praktiserar på Psyket,
det kanske inte låter så kul, men det är faktiskt
det, dock finns det inte så mycket att göra.

Kommer nog inte hinna blogga något mer idag
eftersom jag kommer hem efter tio.
Ni får ha en underbar dag!

Puss
/M

Kommentarer
Postat av: alexandra

Men guuuud! varför kunde inte drömmen vara verklighet?

2009-04-08 @ 21:24:39
URL: http://alexandraohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0