Måndag

Hejhej, allt bra med er i snövädret?
Det snöar här i norrland, jag som vill
ha sommar nu.  Men just nu värkar
sommaren så långt borta.

I helgen så har jag jobbat, iallafall i lördags.
Efter jobbet tog jag bussen till Gimonäs och
var med Frida. Sedan på kvällen så var det
dags för disney fest, riktigt kul faktiskt.
 Det slutade med att jag var Tingeling och
Alexandra var en katt från Aristocats som ni
ser nedan.

  

Igår så var jag på dop, min kusin Melvin döptes.

Det var jobbigt att döpas tyckte Melvin!
Tycker dock han hade en väldigt söt
sov ställning där!

Vi hörs när vi hörs
/M

Kommentarer
Postat av: smirnoff

sommaren kommer fortare här nere vetdu;) hehe

2009-04-06 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0