Madeleine tycker till

Jag personligen tycker att det är väldigt viktigt att man har
bilder på sin blogg, och även har stycke indelning. Hur motiverad
blir man att läsa en blogg om personen i fråga bara skriver en
löpandetext utan bilder och utan stycken? Om jag kommer in på en
blogg och ser deras inlägg och det inte finns några bilder
eller ingen struktur på det hela, så slutarjag bort att läsa
det bloggaren har skrivit!

Vad tycker ni?
Skulle ni läsa en blogg helt utan struktur och utan
bilder?

En annan sak jag tycker är viktigt är att man ska försöka
skriva så korrekt svenska som möjligt, för annars känns
det inte som bloggaren är så seriös!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elin, jag skrev att man ska FÖRSÖKA, observera försöka skriva så korrekt svenska som möjligt
och jag är inte en hejjare på att stava, så bara för att du är bra behöver du inte trycka ner mig sådär!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


summer



Kommentarer
Postat av: Elin

haha, men det är en bra butik :):)

nu är jag back in business ;)

2009-04-11 @ 17:12:33
URL: http://eliiiinj.blogg.se/
Postat av: Elin

madde :) du kan ju inte skriva att du inte vill läsa en blogg med "svenska som inte är korrekt" då du särskriver i det här inlägget :P

2009-04-11 @ 18:02:25
URL: http://eliiiinj.blogg.se/
Postat av: Elin

men orka... tänk om de som skriver de bloggar du klankar ner på gör sitt bästa även fast de inte kan stava till någonting? du behöver ju inte hålla på att ta åt dig för ingenting :)

2009-04-11 @ 19:45:49
URL: http://eliiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0