Lördag

God morgon gott folk!
Jag vill bara passa på
och önska er en riktig
trevlig Påsk!

Här i Umeå så är det molnigt
ute, solen gömmer sig för mig.
Jag vill ha sommar och sol!
Sitter just nu och lyssnar på
Summer of '69

Jag har inte orkat bloggat på några
dagar som ni sett, men ibland så
gör man faktiskt annat än att sitta
vid datorn. Nu har jag Påsklov från
praktiken, känns skönt att få andas
lite och ta dagen som den kommer.


En riktig sommarbild från 2007



Tiden går så fort det kändes som det var
nyss jag gick ut nian och levde livet, och
nu går jag ut gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du lyssnar på bra musik kusin min

2009-04-11 @ 14:55:27
URL: http://lottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0