Ja, jag vet

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera på sista tiden, men helt ärligt så har jag inte haft orken att blogga. Antar ni också haft/kommer få sådana dagar. Lite uppdatering då:

Lördag:
Vi åt grillat för första gången, hur gott som helst. På kvällen åkte jag in till stan och gick på bio med Jonas, vi såg 17 again, den var riktigt bra. Senare på kvällen var jag och Jonas med Sara, vi spelade nintendo wii och tog flumm bilder och kollade på ballar av stål, på natten var jag och sara fylle schaffis åt hennes syster.

Söndag: Sov tills halv tre på eftermiddagen, sjukt skönt. Vid 19.00 så drog jag och sara på gymmet och körde riktigt hårt, eller lagomt hårt iallafall.

 Måndag: Tillbaka till praktiken nu, känner mig inne i gänget så det känns bra. Nu ska jag fika sedan sova, ska upp 05:15 börjar 07:00, vi hörs.

Jag svarar på kommentarerna imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du har haft en bra dag

2009-04-21 @ 17:38:36
URL: http://lottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0