Inköp

Glömde bort att visa mina nya inköp från igår,

♥En/ett Klänning/linne från Gina Tricot
♥Ett par chinos

             
Väldigt somrig och fin, jag vill ha
sommar nu!

Dessa två plagg passar utmärkt tillsammans,
tänk dessa en solig sommardag, vita tygskor,
snygga solglasögon (som jag även köpte igår)
och en mjukglass i handen i en mysig park!
Du är efterlängtad älskade sommar!


Köpte även löshår/peruk till på lördag då ska
jag på fest med tema disney, dock vet jag inte
om jag ska lämna tillbaka håret eftersom det
var både dyrt och jag fick inte ens testa den
innan. Kanske ska va tingeling istället för rapunzel.

Sängen nu gott folk,
Puss
/M


Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad fina kläder du har köpt. :)

2009-04-05 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0