Ny dag och nya möjligheter!

Hejhej, hoppas allt är fint med er!
Idag så klev jag upp kvart i åtta, hur skönt som helst
med sovmorgon.
Sminkade och klädde på mig, sedan fick jag skjuts till bussen.
Där träffade jag en riktig pudding. saknat dig !

Väl på skolan så fick vi veta att vi bara hade en lektion.
Så vi slutade 12 idag :)
hur skönt som helst!
Då bar det av till stan med brudarna, vi gick på NK
och fikade,

.... bilden talar ju för sig själv!

Det har varit en underbar dag, hoppas ni haft en lika bra dag!


Var och testade en balklänning idag, dock för liten över brösten :( ...
Den var hur snygg som helst.INLOVE!
Hon som jobbade sa att jag skulle få problem med att hitta en balklänning.
Om inte annat måste jag kanske sy upp en,
men hur dyrt blir inte det då?!
Ajja.



Så taggad på Svenska B nationella imorgon!!!!!!



En fråga utan svar,
Allt kan förändras på en sekund!
Men varför?
Varför är frågan?
Allt var planerat,
varför säga och lova en sak,
och sedan göra precis tvärtom?
Ser du det jag ser?
ptsch.
I can hear the song!



Puss
/



Kommentarer
Postat av: Emelie

varför skulle du få problem med att hitta en balklänning?

för att du är för tjock eller?

2008-11-14 @ 19:44:37
Postat av: Emelie från klassen

varför skulle du det för? Nån särskilld orsak? Du borde ju ha hur lätt som helst att hitta en:)

2008-11-19 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0